ח"כ רוטמן מבקר את התרגיל ביו"ש: "ניתוק מוחלט"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ רוטמן מבקר את התרגיל ביו"ש: "ניתוק מוחלט"

ח"כ שמחה רוטמן מצטרף בראיון ב'מהדורת הבוקר' לביקורת על האלוף יהודה פוקס: "זה ניתוק מוחלט. הם עדיין בקונספציה שהמתיישבים הם הסכנה הגדולה. מי שאחראי לתרגיל הזה זה גלנט. הוא חייב לצאת ולדבר בקולו, צריך לנקוט בצעדים פיקודיים. פוקס אפילו לא טרח לענות לפניות שלי בחודשים האחרונים"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יו"ד ועדת חוק, חוקה ומשפט ח"כ שמחה רוטמן, התראיין הבוקר ב'מהדורת הבוקר' בהגשת בצלאל קאהן ודוד חכם והצטרף לביקורת הציבורית בימין על התרגיל הצבאי אמש ביו"ש בו תרגלו הכוחות תרחיש חטיפת ערבי ע"י מתיישבים: "גם לי יש לי ביקורת על האלוף יהודה פוקס, אבל התרגיל בו המתיישבים הם אויב ומצד שני מנגנון הרשות הוא כוח גיבוי זה ניתוק מוחלט. הם עדיין בקונספציה שהמתיישבים הם הסכנה הגדולה. מי שאחראי לתרגיל הזה זה גלנט. הוא חייב לצאת ולדבר בקולו, הוא צריך לנקוט בצעדים פיקודיים כדי לבדוק את האירוע המביש הזה".

לדבריו: "פניתי מספר פעמים לאלוף יהודה פוקס והוא אפילו לא טרח לענות. בדיון אמש בוועדת חו"ב לא הגיעו נציגי צבא כי השר גלנט אמר להם לא לבוא. או שהוא לא שולט בצבא וזה חמור לכשעצמו, או שהוא כן שולט ועושה מעשים שאסור לעשות. זה לא קשור לימין ושמאל. יכול להיות שהאלוף פוקס עושה מה שהוא רוצה וגלנט חסר אונים, במקרה כזה צריך לפטר את פוקס. בכל מקרה גלנט צריך להבהיר את עמדתו ביחס לאירוע אתמול"

ביחס לעסקה: "לא מתעסק בפרטי העסקה. אני רק בעד עסקה שלא סותרת את מטרות המלחמה. אנחנו מחויבים למטרות אלו וזה לא יקרה אם נפצל ביניהם. לא צריך לבחור מה אנחנו מעדיפים. זה רק שניהם יחד".

"אם יבואו לפיד ליברמן ומיכאלי ויצטרפו לממשלה כדי לתת גיבוי לכוחות הלוחמים – ארקוד ברחובות מרוב שמחה. בסופו של דבר – מאז ה-7 באוקטובר כולנו צריכים לפעול יחד. חבל שיש כאלה שבוחרים לפעול גם כעת מתוך שנאה"

האזינו



0 תגובות